En söndag

Jag är förkyld. Tur att vädret har varit på min sida i alla fall. Det hade inte varit så kul att bara vila hela dagen om solen skint utanför fönstret, men nu var det faktiskt ganska mysigt att titta på Gossip Girl samtidigt som jag hörde regnet smattra.
Det är inte långt kvar till skolan börjar! 2 veckor för min del. Vilket är tur, eftersom det finns de som börjar om en och en halv vecka.
Det är ju alltid lite spännande att börja igen efter ett långt lov, se hur alla förändrats. Men samtidigt vet vi ju att efter en månad är man trött igen. Därför har jag bestämt mig för att planera bättre den här terminen. Så att jag verkligen hinner med allt plugg och får tillräckligt med sömn. Önska mig lycka till!
.
Bild på mig från i våras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0