Slut på sommaren

Idag förväntade jag mig sol när jag vaknade. Tyvärr var det mulet och jag drog på mig ett par jeans. Vart tog sommaren vägen liksom? Jag hade planerat att ta igen solbrännan nu i augusti här i Sverige, eftersom det inte blev så mycket i Brighton. Men icke sa nicke. Och när man går i affärer känns det som det är höst på grund av alla jackor och så tittar man ut och får det bekräftat. Det är höst! Men det är lite mysigt ändå. Känns faktiskt som det kommer bli en bra höst i år.
Idag träffade jag Emma, vilket jag inte gjort på hela sommaren. Vi fikade och gick runt på stan. Nu känns det verkligen som skolstarten är nära!
.
Min klass på skolavslutningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0