Stockholmssommar

Härlig dag!
Min frisör ringde mig och sa att hon hade hört att jag behövde klippas. Så jag fick en tid klockan kvart över ett och vet ni vad jag gjorde? Jo jag gick dit. Istället för att ta tunnelbanan från skanstull till fridhemsplan så promenerade jag i en timme genom stan. Det var så härligt att bara gå där själv och lyssna på musik i solen så jag bestämde mig för att gå hem också. Jag satte mig och solade i Gamla stan ett tag.
När jag kom hem tog jag en dusch och sedan var det goda grillade köttet klart som vi åt tillsammans hela familjen. Mys!
Nu mår jag bra, men är fortfarande trött och hes :/
¨
Resultatet efter klippningen


Stockholm <3


Kommentarer
Postat av: ellen

svar: tack så mycket! :) den är ett mycket älskat secondhand-fynd! :) kram

2011-08-04 @ 22:02:55
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/
Postat av: linda

sv: är bara där en vecka..synd att vi inte kunde träffas då ;/ <33

2011-08-04 @ 23:04:24
URL: http://lindasbeautystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0