Lättad

Nu har vi nästan packat klart. Skönt! Bara det som vi lär behöva imorgon och på hemresan är inte nerstoppat.
Dagens minus är att min hennatatuering redan börjat gå bort :/
Men annars har dagen varit ett stort PLUS! Vi har shoppat det sista, solat och tro det eller ej, BADAT! Jag badade för det var så varmt. Vattnet var kallt, men för första gången kändes det verkligen som sommarväder.
Senare på kvällen hade vi en liten avskedsmiddag med våran grupp. Det var en italiensk buffé och jag åt tills jag nästan sprack, men så gott det var.
Vi gav Aida (våran ledare) lite gåvor. Bland annat en t-shirt med våra namn på och en fin hälsning på framsidan!
.
För en gångs skull fullproppat


Aida med sin nya tröja :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0