Det närmar sig

Snart är det sommarlov och det betyder uppspel! Det var meningen att jag skulle ha teaterföreställning på måndag, men det kommer tydligen inte bli av :/ Synd.
Helgen 28-29 maj har jag musikalhelg! Då blir det repitioner på lördagen och tre föreställningar på söndagen :) Biljetter kan man köpa på Kulturama. Vet ej priset ännu, men det brukar vara 40:- för ungdomar.
31 maj har vi konsert med körklassen igen. I Maria Magdalena kyrka den här gången och biljetterna köps för 100:- där innan konserten. Jag tror det är gratis för studerande.
9 juni har vi soaré med klassen. Det kommer bli jättekul. Jag ska vara konferencier tillsammans med Daniel. Jag ska också sjunga och spexa till ett musikalnummer med min vän Emma. Inträde betalas där, men vet inte hur mycket. Inte mycket tror jag.
Ni får gärna komma på alla, men jag tipsar om att komma på Soarén. Jag tror det kommer bli jättebra. Många kommer visa upp sina talanger och vi kommer göra klassnummer också.
Lite oseriös bild på mig från Helges :)

Kommentarer
Postat av: Emma :)

Inträdet är valfritt faktiskt :P (reklam reklam)

2011-05-22 @ 01:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0