Såklart

Som typiskt är har jag ont i halsen! Det passar verlkigen inte nu, men det är ju alltid så att man får ont i halsen när man ska sjunga eller får en stor finne innan klassfotot.
.
Har haft ont sedan onsdags och jag känner hur jag blir mer och mer förkyld. Dessvärre kan jag inte vila rösten eftersom alla dagar har jag någonting med sång. I onsdags hade vi musikal, torsdag: sånglektion, Igår: Soarérep, Idag: Musikalrep, Imorgon: Tre musikalföreställningar, måndag: Konsertrep, tisdag: konsert! Sen på ONSDAG får jag äntligen vila. Och sen är det ett litet lov och några dagar efter det är det Sommarlov!
.
Repetionerna gick bra idag och det verkar bli en jättebra show ;) Kom igen och köp biljetter! Tror det går att köpa på plats imorgon. Det finns en föreställning klockan 11.00 och en 14.00, men den senare vet jag är slutsåld.
Gratis för barn under 12, 40:- för studerande och 80:- för vuxna.
.

Kommentarer
Postat av: Mikaella

Aha, haha! ;O Om han ändå fanns... ;)

2011-05-28 @ 17:59:05
URL: http://blea.blogg.se/
Postat av: A

jag kommer lätt! SEE YA THERE! :D

2011-05-28 @ 22:21:21
Postat av: julia

neej jag missade det... hade tänkt komma men såg inte att det va den här helgen förens nu.. :P hoppas det gick bra :D <3

2011-05-29 @ 18:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0