Trist

Synd att jag är sjuk och missar aspirantträffen... Men aja, man måste vila någon gång.
Positivt är att jag i alla fall fått tid till matten, som jag låg lite efter i. Det börjar arta sig :D
Imorgon börjar Gymnasiemässan i Älvsjö och under någon av dagarna ska jag dit och fundera lite. Jag tycker det är jättekul och spännande med gymnasievalet, även om man stressas upp lite av det.
Nu när jag är uttråkad passar det jättebra att dagdrömma lite. Jag hittade några bilder från när jag var i Spanien under min födelsedagshelg i Maj.
.
Första gången jag var på Starbucks! (med solbränd näsa!)




Kentucky Fried Chicken!!! Nöjda ögon....






Härligt! Saknar...... :)

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

Godnatt :) hoppas du haft en underbar helg!

2011-11-27 @ 23:20:42
URL: http://haidisblog.se
Postat av: Haidi Jakobsson

Godnatt :) hoppas du haft en underbar helg!

2011-11-27 @ 23:20:42
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0