Technomässan finns på Spotify

Åh, jag är så glad.
Igår var det Technomässan och det var så kul! En av de roligaste gångerna faktiskt. Ni ser ju på rubriken, så kolla här: Technomässan – Technomässan - Techno Mass och lyssna på "Ett stilla Halleluja" där jag sjunger.
.
Idag vaknade jag tidigt och åkte till Kunskapsgymnasiets öppet hus, vilket inte var något för mig. Det var lite synd eftersom de har en internationell profil där de pratar mycket engelska och det tycker jag är väldigt spännande. Menmen..
Efter det hade vi brunch och utvärdering av gårdagen och som vanligt var det trevligt. Jag och Malin, som också sjunger på Technomässan, bestämde oss för att åka till stan och shoppa lite. Det blev två tröjor från Hollister ;)
Ikväll blir det Melodifestivalen!
.

Bild från repet igår
image description

Kommentarer
Postat av: Anna

Nice!

2012-02-12 @ 19:52:01
Postat av: Christian - Sthlmguy

Åhh det är du som sjunger den låten, Det är ju min favorit och dunkar fint i mina hemdator och i mobilen när jag inte är hemma, grymt härlig låt :)



Tack för kommentaren i min blogg med!



Ha det bäst! :)

//Chris

2012-02-14 @ 06:11:01
URL: http://finest.se/Sthlmguy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0