2012

Jag tycker att det är kul att blogga, men jag glömmer liksom bort det..... Hehe
.
Japp, nu är det nytt år och ny start! Det är nya tävlingar på gång och sen är det ju gymnasivalet också.
Jag har bestämt mig för att söka till SSHL, en internatskola, och jag hoppas verkligen att jag kommer in! Så nu håller jag på med ansökan som strax ska skickas in.
.
Jag har anmält mig till Helges talangjakt 2012 som är i februari och så har jag sökt till Schlagerstjärnan 2012 som jag hoppas att jag kommer med i!
.
Annars är det som vanligt musikal- och balettkursern som jag har anmält mig till i år.

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför vill du gå på internatskola? kram

2012-01-16 @ 20:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0