Godnatt

Jag försov mig imorse och vaknade en kvart innan jag skulle gå..... Jag hann inte äta frukost, men trots det har dagen varit härlig!
Jag hade tre lektioner musik - som jag inte haft på länge eftersom jag varit sjuk - och vi fick tillbaka våra provresultat i musikteorin. Det hade gått jättebra, vilket var en stor lättnad.
Just nu sjunger vi en låt som heter "Butterfly" som är väldigt kul att sjunga. Den är ganska speciell och jag skulle vilja länka den här, men jag vet inte hur man gör på mobilen.. Jag kan göra det sen.
.
Dessutom har jag varit på öppet hus på Kungsholmen idag också. Det verkar bra, men jag är inte säker på om det är något för mig. Ska kanske söka i alla fall.
Godnatt nu!

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0