Helg

HELG!
I veckan som varit har jag gått på massa öppet hus, senast Viktor Rydberg idag! Ju mer jag kollar på, desto mer vill jag söka. Det gör mig lite stressad, men det kommer bli bra hur jag än gör, tror jag.
Igår var första musikallektionen för terminen och det var så kul att komma tillbaka! Nya ansikten, men även folk man känner. Vår danslärare var borta den här veckan så istället hade vi drama och gjorde massor av roliga improvisationslekar.
Jag tycker verkligen att sång, dans och teater är lika roliga allihopa, så det är lite jobbigt vad jag ska välja till gymnasiet isånafall.
Men nu är det helg och jag ska inte stressa fram i tiden. Jag ska leva i nuet!
image description

Kommentarer
Postat av: Anna

Good thinking!

2012-01-28 @ 02:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0