Lördagsmys

Åh, vad slapp och härlig lördag jag har haft hittils. 
Jag vaknade vid klockan 10 och då gick jag, Mimi och Evelina ner till matsalen och åt brunch. Jag bestämde mig faktiskt för att stanna på skolan fre-lör bara för att jag saknat brunchen så! Okej, kanske inte bara därför, men till stor del. Har åkt hem varenda helg de senaste veckorna.
  Efter brunchen städade jag mitt och Sofis rum. Sofi är inte här i helgen och jag hade lite dåligt samvete över att hon har fått städa ensam de tidigare helgerna.. Men det blev fint resultat och det var faktiskt befriande och kul! Efter städningen var jag ännu duktigare och tränade. Jag har opererat mitt knä, så jag kan inte springa och dansa på ett tag nu, men styrketräning är ok. Ooooch ytterligare så pluggade jag lite grann.
  Slapp, men effektiv dag alltså!
 
 

Nu ska jag åka hem till Stockholm.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0